En härlig tid

Vad härligt och skönt jag har haft det de senaste dagarna. Massor av härligt umgänge trots att jag jobbade dubbla turer i söndags. På lördagen strålade solen och farmen samtidigt. Vi hade en liten familje fest och invigde nya utemöbelgruppen. Åt gott och umgicks i solen. 

En vacker blomma jag fick som gåva.

En liten söt bordsdekoration.

Kolla vilket fynd från skrothögen. Sängfjädrar!

Denna söta utemöbel köpte vi idag. Den blir både en fin soffa och en stor kokongen att krypa in beroende på hur man svänger främre delen. Vilken härlig mysfaktor. Jag får tacka mina barn för födelsedagspresenten som gjorde att jag kunde köpa denna. Den passar exakt ihop med nya utemöblerna som vi fixade iörra helgen. Vi har också handlat en annan rolig grej idag som kommer om ca 14 dagar. Men det är något helt annat än utemöbler det. Jättespännande ska det bli!


Kommentarer
Postat av: Lillemmish- MODE - INSPO

så snygg utemöbel, vill också ha!! =)

ha en toppen dag
kramizz

2017-08-29 @ 08:15:27
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0