Lite som Ernst

Nu har jag plojsat runt och bara släppt ut Ernst inom mej. Inte rätt att göra som jag gjort och spikat in skruvar i betongen på muren. Håller inget vidare i längden. Varken hålet eller skruven .Men i brist på borrrmaskin som säkert finns här någonstans i röran, eller överflöd av kreativitet så blev det så tills husse får rycka in och rädda mej. Oh härliga sommartid. Jag vill aldrig sluta röja på farmen i det stilla lugnet.

Måste bara skrubba klart överdelen på muren. Gammalt skit sot. Nu råder ju eldningsförbud i alla eldstäder här så förhoppningsvis är det slut på skiten med os och aska. Jäklar vad jag gillar grejen med byxgalgar som upphängning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0