Mycket nytt nu.

Det började för någon vecka sedan med en splitter ny eltoalett till farmen. I fredags kom det till ett väldigt stort hus som vi skrivit papper på men behöver slutbesikta innan vi skickar handpenningen. Det är alltså vårat om vi vill och i så fall tillträde den 22 december

Här är stora entrén. Det blir en egen blogg om denna resa vi förmodligen startar om en vecka. En ny bil blev det idag av bara farten, inte sprillans men en superfin Volvo V50. Å så de fina silversmyckena jag fick av husbonn på Gamla Malmgården. Samma husbonden är nu på väg att hämta en sängstomme jag trillade över till det nya sovrummet. Mitt i allt har vi spenderat helgen i Frövi och hunnit jobba lite i badrummen i alla fall.

När jag parkerade bilen lyste den så fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0