Mycket har blivit gjort

Inte undra på att det känns i kroppen med allt fysiskt jobb jag gjort de senaste dagarna. Och det är jag glad för. Riktig träning med praktiskt arbete för alla kroppens muskler. Tur att vi har rejäla och riktiga verktyg och utrustning. Men det fattas en grävare och någon form av traktor. Det är inte små pyssel vi pratar om i trädgården på farmen utan rejält grovjobb. En rolig grej är att utanför farmen finns en sån där skylt i backen om att det ska grävas för fiber. Ingen annan än vi kan någonsin se den för farmen ligger ju för sig själv mitt ute i skogen. Måste fota den skylten och visa. Nu har jag i alla fall landat själv i Västerås, det är ju gott att få duscha ordentligt men jag saknar vårt nybyggarliv där allt sker på basic villkor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0