Skönt att vara arbetsbefriad.

Det är särskilt skönt när det hela är fri villigt och betalt också. Jag vågar inte riktigt vara så fri som jag egentligen är, men jag försöker. Har varit på Ikea och låtit mej inspireras av all kreativitet som finns där. Köpte ärtgröna djupa tallrikar för sju kr st. Tänkte det goda vi kokar ihop i morgon skulle bli en fin färgkombination med gröna tallrikar och lila aktiva underlägg. Ja mat kan ha vackra färger, kanske inte potatismos och fläskkorv precis men sånt som jag äter.

Rostade rotfrukter, bla jordärtskocka och så ett bröd gräddar i stekpannan där jag använt kokosnötmjöl. Obs ej kokosmjölken, det ger ej samma konsistens och smak. Dessutom stekt i kokosolja. Ja jag unnar mej jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0