Torsdag

Började dagen i Västerås med god frukost. Fortsätt till Enköping på fika med Ulla och Rosemarie. Nöjd med det vid tvåtiden åkte jag hem via några loppisar. Åt sen goda linsgrytan från igår och beställde gärna från Kina. Sen gick larmet om trasig toalett i Frövi. Så jag blev upplockad och så for vi dit. Passade på att ta bort och posta alla sju radondosorna som nu ska analyseras. Lustigt nog så upptäckte vi att ett kylskåp hade försvunnit ur en lägenhet. Sånt kan bara hända med migrationsverket som hyresgäst! Får se hur de ska lösa detta? Har redan mejlat dom om det. Nu blir det sova en stund innan jag fixar iväg alla papper till hyresnämnden. En spännande fråga ska nu avgöras där. Sedan åker jag mot Stockholm och sen blir det liten lastbil till norr igen på eftermiddagen. Gideå väntar på oss. Helgen är fylld med roligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0