Sagt upp mej

Nu tänker jag byta jobb igen. Lite över ett år har jag varit på det senaste stället. Igår var det över när jag skrev på en överenskommelse mellan mej och Västerås stad, vård och omsorg. Inom tre månader är det bra om jag har hittat något nytt. Så länge räcker ersättningen. Beroende på hur jag spenderar den förstås. Två jobb har jag redan sökt, om man så säger hos annan utförare. Sedan har jag mycket annat spännande och lärorikt på min agenda. Har inlett några processer som gick igång idag där bl a hyresnämnden är inblandad. Men observera att det inte gäller mej själv privat utan det ligger på annan nivå. Men jag förstår att jag kommer att lära mej mycket. Vilken spännande tid jag har framför mej. Kommer att få mycket att rapportera här så småningom. Det som sker närmast nu förutom en middag med Eddie ikväll är lunch med den bästa jobbarkompisen från Pilfinksgården imorgon. I morgon sen eftermiddag åker jag till Farmen och sammanstrålar med " chefen" för övernattning. Nån gång på lördag eftermiddag/kväll bär det av till Frövi för en koll bland lägenheterna och övernattning där. Måndag morgon åker vi med ett kylskåp i en Mini Cooper till Örnsköldsvik ( storbilen behöver ny styrservo) för några dagar där. Hoppas vi hinner till fjällräven outlet då också. Nu ska jag fortsätta stöka på djupet här hemma. Just det, jag har röjt i källaren idag och varit och skänkt några lådor grejer till loppis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0