Ledig onsdag

Idag har jag gjort massa roliga saker fast jag tog sovmorgon. Åkte till farmen och packade upp allt nytt jag köpt, inklusive några blommor men perenner den här gången. Håller på och arrangerar hur de ska sitta i min slänt. Sedan packade jag massa grejer som ska skänkas till loppis. Bestämde mej för att göra det i Heby. Åkte sedan därifrån till Morgongåva och shoppade loss på Karlssons varuhus. Hittade skålar jag köpt på ett annat Karlsson som lagt ned. Jättefina enligt mej. Tillbaka till farmen där jag planterade blommorna och fick besök av familjerna Johansson. Den yngre och den äldre sidan. Nu ska jag vila och sticka lite på mitt nya projekt.

Som synes så finns här nu en utedusch med varmvatten. Och gula rosen blommar fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0