Ledig som bara den

Sutade jobba klockan tre igår och sedan dess har jag verkligen njutit och utnyttjat min ledighet. Haft fixar och grejer tema. Lägenheten i Enköping har pysslats om. Mina handarbeten har frodats. Tvättstugan har nyttjats. Passade på att äta lunch i Västerås med Eddie som jobbade i närheten idag. Då blev det förstås lite shopping också. Nu ska jag fixa lite matlådor för de närmaste tre dagarna blir det massor av jobb, flera dubbelpass. Men det är det jag gillar att kunna göra som timanställd. Styra arbetstiderna. Jag får verkligen tänka till när det kommer något erbjudande eftersom jag står på LAS listan och har företrädesrätt till kommande tjänster. Undrar om jag vill vara tillsvidareanställd igen? Nåja det får visa sej.
Ett kuddfodral från HM Home. Guld stänk i mönstret som gör sig jättebra.
2- pack kökshandukar med guldtrådar. Väldigt stiliga faktiskt. Från HM home de med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0