Nämen hejsan

Nu sitter jag i sängen i Västeråslyan. Igår var det Enköping och före det Frövi. Nu är det bara farmen som saknas. Dit ska vi åka snart när vi ått leverans av eltoan som vi bställt. Vi ska bygga om det fd skogvaktakontoret till toalett. Det kommer att bli en kanonfin toa det. Samtidigt kan ju utedasset vara kvar för de som behagar använda det, framförallt sommartid kan det ju vara ett trivsamt alternativ att gå dit. I dag har Eddie och jag varit i Stockholm på besök, vi åt gott på Mall Of Scandinavia och var även på Barkarby outlet. Nu har han satt vinterdäck på min bil och Mimmi har varit här och fikat. Det har varit full fart idag. I morgon fortsätter jag i Västerås en stund och sen får vi se. Detta är fördelen med att jobba timme, det ger en viss frihet jag gilar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0