Hej ni

Nu ska ni få höra! Jag har fixat till en ny blogg som kommer att handla om vårt nya hus. Ni måste bara följa med mej dit. Förmodligen så får jag så mycket att pyssla med i framtiden så jag kommer att minska mina inlägg här. Åhh vad det kommer att bli skoj, 500 kvadrat hus och nästan 5000 kvadrat tomt och massor med renoveringsbehov. Plus två hyresgäster att ta hand om då vi har två uthyrda lägenheter i huset. Sedan har vi ju farmen också som ligger väldigt när vårt nya hem, bara 7 kilometer typ. Alltså på måndag skriver vi det sista då vi råkade ut för en fördröjning vi inte kunde styra övere. Häng med till gamlamalmgarden.blogg.se och se vad vi gör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0